Оператор 1С, бухгалтер, офіс-менеджер обліку товару

Вакансия 25972   ·   29 июля 2022, 09:39

Архивная вакансия

Прямой работодатель

Продпромсервис

Статус

Вакансия находится в архиве


Условия работы


Город

Хмельницкий   –   на карте

Заработная плата

до 4 500 грн.

График работы

Полный рабочий день

Условия

Це робота для тих, хто хоче працювати у зручному офісі з цікавим колективом, займатись обробкою замовлень, випискою та обліком товару і активний у спілкуванні.

В регіональній продовольчій компанії яка 19 років забезпечує більше 2700 магазинів міста та області найкращими продуктами харчування розширена вакансія Бухгалтер- оператор 1С- менеджер обліку товару.

Наш сайт- http://prodpromservis.simplesite.com

Так як ми стабільна компанія і постійно розвиваємось ми шукаємо активних та перспективних кандидатів що прагнуть розвитку, самореалізації та розкритті свого потенціалу.

Також це може бути початком кар"єри: менеджера- логіста- аналітика, маркетолога, бухгалтера, або менеджера з продажу.

Стартова оплата у період навчання- 3730 грн., випробувальний термін- 4500 грн. в місяць, та може досягнути- 6000 грн. при кар"єрному рості.

• робочий день з 10.00 до 19.00

• вихідні - субота, неділя

Вимоги до кандидата:

• приємна доглянута зовнішність

• грамотна вимова, та вміння висловлювати думку

• впевнений користувач ПК

• діти старше 6 років, або відсутні

• проживання у м.Хмельницькому

• відсутність шкідливих звичок

• математичні здібності

Обязанности

Відповідальні обов’язки:

• обробка замовлень у ручному та автоматичному режимі

• друк видаткових накладних, прайс- листів, та документів для експедиції

• контроль виписки та руху товару

• внесення та контроль інвентаризаційних даних складу

Наші переваги:

1. Навчання за рахунок компанії. Наші працівники- професіонали своєї справи, і ми пишаємось результатами їхньої роботи.

2. Постійний розвиток, та розширення відділів дає можливість для Вашого кар"єрного росту.

3. Велика кількість напрямків дозволяє розкрити себе у тому, у чому Ви будете найбільш ефективні. А це означає отримувати задоволення від роботи та винагороди.

4. Офіційне працевлаштування, оплачувані лікарняні та відпустка.

5. Стабільність компанії гарантує працівникам впевненість у завтрашньому дні та захищенність.

6. Цікава корпоративна культура, та дружній колектив.

7. Професійне керівництво яке поділиться досвідом та знаннями.

Як влаштуватись до нас в компанію:

існує 3 варіанта:

Варіант 1.

Прямо зараз пройти співбесіду в нашого менеджера з персоналу та одразу дізнатись результат за номером- 0689928215

Варіант 2.

Надіслати своє резюме за допомогою сервісу цього сайту в якому потрібно вказати чому саме Ви найбільше підходите для роботи в нашій компанії.

Варіант 3.

Одразу зараз заповнити google- форму в якій максимально відверто дайте відповіді на заптання, і на протязі 24 годин наш менеджер зателефонує Вам щоб повідомити результат проходження відбору.

Гугл форма - https://goo.gl/LZ1erc

Обрані кандидати будуть запрошені для:

• особистого знайомства,

• визначення дати початку стажування,

• а також розробки індивідуальної програми навчання.

Детальніше познайомитись з компанією та підтримувати зв’язок на майбутнє Ви можете за посиланням:

фейсбук- www.facebook.com/Prodpromservis/,

твітер- twitter.com/, Prodpromservis

в Googlе+ - [отправить резюме]


Требования к соискателю


Образование

Среднее

Опыт работы

Не требуется



Другие вакансии


Продавець в пекарню

от 12 000 грн.

Житомир

Продавець будівельних матеріалів (є житло)

15 000 – 20 000 грн.

Киев

На роботу потрібен продавець продуктів харчування.

18 000 – 22 000 грн.

Житомир

Менеджер з продажу в магазин

20 000 – 25 000 грн.

Одесса

Сотрудники на различные вакансии

договорная

Макеевка

Менеджер в магазин. м.Тернопіль

15 000 – 30 000 грн.

Тернополь

Продавець будівельних матеріалів

15 000 – 20 000 грн.

Житомир

Продавець-бармен в пивний магазин (Крошня)

от 15 000 грн.

Житомир

Менеджер з продажу

12 000 – 20 000 грн.

Житомир

Категорийный менеджер

от 70 000 грн.

Макеевка